آناهیتا ایومنآناهیتا ایومن، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره
یکی شدن دلامونیکی شدن دلامون، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

آناهیتا کوچولو

آناهیتا درحال تماشای فوتبال آرژانتین و ایران

1393/4/12 8:11
441 بازدید
اشتراک گذاری

دلغکدلغکدلغکدو دو رو دود دود ایراندلغکدلغک دو دو رو دود دود ایراندلغکدلغکدلغک

 

niniweblog.com

niniweblog.com

و این هم علامت پیروزی ایران در این مسابقه با دستان آناهیتا

niniweblog.com

باز در نیمه دوم وقتی که ایران موقعیت های زیادی دارد و خوشحالی ما و آناهیتا

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

و هنگامی که در دقایق پایانی مسی گل به ایران می زندغمگینتعجبتعجب و آناهیتا بهت زده می شودتعجب

niniweblog.com

ولی در اخر بخاطر این بازی خوب از ته قلبش خوشحال استآرام

تشویقتشویقبچه ها متشکریم بچه ها متشکریمتشویقتشویق

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نگار
12 تیر 93 11:03
خیلی گلی عزیزم خیلی
بابا آرش خان
19 مرداد 93 12:41
متن آهنگ جدید حبیب به نام ناز گل بابا تقدیم به بابای آناهیتا الهی قربونت برم ناز گل بابا دخترم چراغ خونه ی منی فقط تویی تاج سرم چشم و چراغ خونه ای قصه ی عاشقونه ایی الهی قربونت برم واسه بودن بهانه ای دختر بابای نازگلم الهی قربونت برم واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم ماه که توی آسمونه ستاره ای در نمیاد بهار عمر من تویی خزونو هیچکس نمیخواد صدای خنده های میپیچه توی خونمون از نفست تازه میشن گل های تو گلخونمون دختر بابای نازگلم الهی قربونت برم واسه موندن بهونه ای درد تو با جون میخرم موهاتو که بو میکنم عطر گل نسترنه فرشته ی کوچک من عشق تو توو قلب منه امید و آرزوی من زندگی با تو بودنه ناز گل بابا قلب من فقط واسه تو میزنه
fatima
26 مرداد 93 12:02
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان الیار
26 مرداد 93 16:34
سلام گلم.ممنون از اینکه به وبلاگمون اومدین. دختر خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه.بوووووس از اون لپای ناز